Veel gestelde vragen

Hoe is de ventilatie in de zaal geregeld?

De Paulus maakt gebruik van een ventilatie systeem. Dit systeem zuigt verse lucht van buiten en blaast dit naar binnen. Het systeem maakt geen gebruik van hercirculatie.

Ik wil met een gezelschap naar de voorstelling komen, mag dit?

U kunt zeker met een gezelschap naar de voorstelling komen. Echter kunt u alleen direct naast elkaar zitten als u uit één huishouden komt. We vragen u dan ook om per huishouden een reserveringsformulier in te vullen. Komt u met een groep vrienden, dan kunt u dus niet direct naast elkaar zitten. Wel kunt u in de opmerkingen zetten dat u met anderen komt. Wij kunnen helaas niet garanderen dat u in de zaal ook in de buurt van deze mensen zit. Na afloop van de voorstelling kunt u wel gezellig na praten met uw vrienden in de bar!

Kan ik in de Paulus met pin betalen?

In de Paulus kan tijdens onze voorstellingen niet met pin betaald worden. Wij verzoeken u dan ook vooraf uw kaartjes te betalen en zoveel mogelijk gepast geld mee te nemen. Consumpties zijn verkrijgbaar met bonnen. Deze zijn te koop voor €2,25 per stuk. Daarnaast verkopen wij tijdens de voorstelling loten á €3,00 per stuk.

Kan ik altijd afstand houden tot anderen?

Door het organiseren van looproutes, in de zaal stoelen op 1,5 meter afstand van elkaar te plaatsen en het verzorgen van de pauze in de zaal creëren wij mogelijkheid om afstand tot anderen te houden. Ook dient publiek vanaf binnenkomst in de zaal op zijn stoel te blijven zitten, toiletbezoekjes natuurlijk uitgezonderd! Natuurlijk blijft het afstand houden tot anderen ook uw eigen verantwoordelijkheid.

Is het mogelijk met spelers na te praten?

Natuurlijk is dit mogelijk! Bij Plankenkoorts vinden we de 3de helft net zo belangrijk als de rest van de voorstelling. Dit jaar kunt u alleen niet in de zaal op een speler wachten. U kunt wel een plaatsnemen in de bar en hier wachten op de spelers.

Houden de spelers ook afstand van elkaar?

Volgens de richtlijnen van het RIVM en de veiligheidsregio Gelderland-zuid hoort toneelspelen bij een van de activiteiten waarbij de deelnemers geen afstand hoeven te houden. U zult de spelers op het podium dan ook geen afstand zien houden, wel hebben we bezuinigd op zoen- en vechtscenes. Wanneer de spelers van het podium zijn gelden de regels wat betreft afstand houden wel en zullen onze spelers dit dan ook doen.

Ik moet in thuisquarantaine, wat moet ik nu doen?

Als u in de week voor de voorstelling klachten gerelateerd aan corona krijgt of om een andere reden in thuisquarantaine moet vragen wij u dit zo snel mogelijk te laten weten. Dit kan via de mail of telefonisch. Zie hiervoor u bevestigingsmail. We willen graag dat u zich afmeldt, zodat we de zaal indeling kunnen aanpassen en mogelijk personen op een wachtlijst kunnen blij maken met een kaartje. Als u uw reservering annuleert omdat u in thuisquarantaine moet, is het mogelijk om geld terug te krijgen. Hierover nemen wij dan contact met u op.

Wat gebeurt er met mijn persoonlijke gegevens?

Uw gegevens (naam, telefoon en e-mailadres) worden door de vereniging bewaard tot de voorstellingen. Daarnaast verstrekken wij uw naam en telefoonnummer aan de Paulus, dit in verband met mogelijk bron- en contactonderzoek. De Paulus bewaart uw gegevens voor 14 dagen. Dit alles staat ook nogmaals uitgelegd op het reserveringsformulier. Bent u donateur en besteld u dus geen kaartjes via het formulier, dan zullen onze leden dit telefonisch nogmaals aan u uitleggen.

Staat u vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op via toneelverenigingplankenkoorts@gmail.com